perjantai 14. kesäkuuta 2013

Kyrsä vol. 12689 tai jotain

Vituttaa se päivätoiminta niin, että taidan lopultakin lopettaa. Ärsyttää olla ihmisten kanssa, ärsyttää odotella ja istua, juoda ja syödä ja odotella syömistä ja juomista. Pokkuroida ja patsastella. Turhauttaa. En minä tiedä miten siellä pitäisi olla. Tuntuu että pilaan koko päivätoiminnan, koska ärsyttää niin kovasti ja se kuuluu ja näkyy vaikka kuinka yritän hillitä itseni.

En ole nyt kahteen vuoteen syönyt juuri lihaa, en ole kyennyt. Nyt hiukan olen alkanut taas syömään jotain. Päivätoiminnassa kuitenkin pidän sen linjan vielä, etten syö. Se tiedetään siellä, mutta sitä ei oteta huomioon missään, eikä laktoositonta ruokavaliota. Tänäänkin tarjottiin kinkkuvoileipiä ja kodalla grillatessa olisin saanut olla nälissäni jos en olisi ottanut omia grillattavia mukaan. Tarjoteltiin makaronikinkkusalaattia, grillimakkaraa ja jotain vanukkaita joissa on laktoosia. Se suututtaa, tänäänkin sain vaivoin hillittyä itseni, kun tyrkytettiin taas niitä kinkkuleipiä. Helvettiäkö minäkään sitten otan huomioon yhtään mitään, tai ketään.

Olen nyt alkanut pidentää kävelylenkkejäni puoleen tuntiin. Ei se nyt mainittavasti ole pahentanut ainakaan tilannetta, mitä nyt viime yönä sain taas krampin sääreeni. Mutta en minä välitä. Liikkuessa tunnen itseni edes vähän aikaa ihmiseksi, vähemmän vastenmieliseksi. Ja nimenomaan kävellen.

En jaksaisi mennä terapiaan huomenna, en tahdo kertoa miten paha mieli minulla on. Minun pitäisi vain olla iloinen, kun eihän minulla ole mitään oikeaa syytä olla pahoilla mielin. Jos joku syy on, se on itse aiheuttamaani ja siitä on turha märistä. Ei joku sydänsuru ole mikään oikea syy olla pahoillaan. Sitä sattuu, shit happens. Get over it.

Laitoin tässä joku aika sitten Ravelryyn valmistuneisiin töihini sen huulirasvapiilon. No johan joku oli kommentoimassa kuvaa englanniksi, että miksi tämmöinen on Ravelryssa. No öööö.. miksi ei olisi?  En vastannut mitään, tuskin tuo mitään vastausta edes odottaa. Mitä minulta edes kyselee, siellä on yli 300 muutakin samanlaista työtä näytillä. Ehkä joku heistä osaa kertoa miksi se siellä on, jos ei itse tajua. Englanniksi jopa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti